Noodletown Translated

Where the Noodles Are Translated

My Youth Began With Him

My Youth Began With Him

Quotes   Glossary Page    Spoilers

[Synopsis]
Seven years ago, after their breakup, he disappeared without a trace.
Now, he reappeared on the eve of her wedding, sparing no means in forcing her to marry him…
With a certificate of marriage, he bound her mercilessly to his side.
From there, this “Cinderella” began her journey as a wife to the heir of a business empire…
Mrs Huo – composed, sharp-tongued, and freakishly smart.
Mr Qin – wife-spoiler to no end and a complete “slave” to their daughter.
Quality love story, one on one. You are welcome to get hooked on this story with us.

TL’s Note: Probably one of the best stories I’ve read, and I was very tempted to translate the title to Big D Brings Spring. Girls, I hope you enjoyed it as much as my girlfriend and my female translators who binge read 4000 chapters in about a month.
For all the guys hesitating to give it a try, you won’t regret it. It’s a manly book, I swear.

The story is now on Webnovel.com: MYBWH

This is where I will post the glossary page and some quotes & thought-provoking key questions/spoilers.

 

186 Comments

  1. Clarre jimin (jimin101)

    Hello im clarre jimin im just wandering if they will have a child and if hou siqian will reveal his true feeling toward hou mian

    • noodletowntranslated

      Hey Clarre~ Yeah they will have a child pretty soon, and I don’t think Huo Siqian will reveal his true feelings like very upfront, but he will be doing it subtly pretty often, becoming more and more obvious each time.

      • GouriakaNY190105

        Omg noodle seriously they r gonna HV a child soon? How is it going to be with their parents….I mean her mom n his parents???

        • noodletowntranslated

          her mom and Qin Chu’s dad are gonna be pretty cool after the initial clash after their secret was exposed. As for Qin Chu’s mom, it’s gonna take some time

          • GouriakaNY190105

            Thank u for the reply dear…. U r truly a darling … I’m sure u r going to be one doting BF

          • noodletowntranslated

            you are very welcome, and im already a doting bf haha

          • GouriakaNY190105

            I wud like to hear that from ur GF….lolz….she needs to decide whether ur doting enuf or not….

          • noodletowntranslated

            looool true true, she might have a different standard for me haha

  2. Sarah

    Can you give us more chapters please we are going to die of anticipation

    • noodletowntranslated

      yeah I will definitely put in more hours, but just be patient because it does take a while for us to do each chapter with quality. If you do wish to support us, you can support us on Patron https://www.patreon.com/noodletowntranslations and contribute to the mass release~ Hopefully one day we can release more than 100 chaps in one day

      • lovecutter

        Holy crap. As amazing as that is, please don’t overwork yourselves!

        • noodletowntranslated

          haha no worries, we are really enjoying the story as well, and translating it really allows us to read closely to catch any subtle hints the author’s leaving behind, allowing us to share the story with deeper understanding

  3. Adebisi

    Please can we get more chapters as the suspense is killing… Also I hope Huo mian will eventually allow Mr Oin

    • noodletowntranslated

      you can consider supporting us on Patron and sponsoring those chapters~

  4. Lyn lyn

    I’m dying here waiting for the next chapter… I hope mr.oun will never leave huo mian …

  5. Chikachika boom

    Is yang meirong hou mian’s real mother?

    • noodletowntranslated

      nope~

      • blushrose

        hello dear noodletown.. can i make a guess that the first wife of mr.huo is the actual mother.. i knw its too far and too wild..
        btw i love this story and thanqq so much for ur great efforts in bringing this out.. good luck ..

        • noodletowntranslated

          looool yeah that guess is wild, and you are very welcome! thanks for enjoying our novel~

      • YoungEmpress

        What? She is not YM’s daughter? ??

  6. Vasilick

    Hello, good morning Mr. Tradutor, I would like to know if this story has any moment of Ntr, the truth my young heart would not support, besides that, could you tell me if in the end Mr. Qin and Mrs. Mian will be together?, In advance thank you ^^

    • noodletowntranslated

      good morning, yeah no worries, Qin and Mian will end up together~

  7. Duddles

    I really must commend you, you are so pleasant and your translation is very good, and you have a great sense of humor. Please keep up the tempo, I’ll try my best to do my own wee bit.

  8. Angie

    I’ve been thoroughly enjoying this story though I feel uncomfortable each time Qin Chu is likened unto God. Even though it’s a fiction, pls let the place of God remain sacred.

    What happened to Su Yu’s infatuation with Huo Mian?

    • noodletowntranslated

      thanks for enjoying this story!
      As for Su Yu, it will be a bitter sweet ending for him

  9. SWAT

    When will you upload the rest of the chapters…. Seems like it’s hasn’t been updated from few days … Eagerly waiting..

    • noodletowntranslated

      sorry, i think you are reading on the pirate site and it seems like the pirates forgot to steal our chapters

  10. Zoya ansari

    Hi
    Is there a book English that I can buy and read it.. the more i read it the more i become impatient.. cant wait for other chapters fo be releasd…

    • noodletowntranslated

      sorry zoya, it’s getting published as its getting translated, so it might take awhile

  11. Hello l still want to continue my reading what can l do pls

  12. Zoe

    Hi

    Where can I read the chapters can u provide the link… also is there is a book in English for this novel???

  13. Vaisali

    I wish there is a book(translated) ….so that I could purchase it & read it as soon as I get it….. such a interesting book, I can’t get over it ♥️ also want to know when Huo Mian’s mom (not real) will be ok with Chu & Mian’s relationship?

    • noodletowntranslated

      Hey, yeah i wish there would be a hardcopy too~ and yeah, don’t worry, Huo Mian’s mom and Qin Chu’s dad actually became okay with Chu&Mian’s relationship pretty easily. It’s just QIn Chu’s mom that’s a tough bone to chew

  14. MONAM

    Beautifully translated story. Got most of my answers in the above questions. Only wished to know when Gao ran and lingling will be together in the story?

  15. Shraddha

    Wow….. After a long time I came across such a fun story…. I wish I could know Mandarin so that I could read all the 4000 chapters without break…. Kinda addicted to this story…. Thank you such a lovely story

  16. Jeso

    Hi, can I know what will the ending be like? Growing old, watch their daughter grow up, fall in love, build her family, then they die? Sorry for being morbid. 4000 chapter… can’t imagine the story line. Will it be draggy in the end? It’s too exciting at the moment. Will anything gets better than this?

    • noodletowntranslated

      things will get a lot better, cuz what’s happening right now wouldn’t even be considered intense and exciting in comparison. But yeah, 4000 chapters, it’s going to be about how they solve all the hardship in enough and are able to then enjoy the next 40 years or so left in life together haha, not until the moment they get buried dont worry

      • Jeso

        Wow. More hardships? Such a bitter sweet life they have – only exist in dramas. Something to do with Mian’s background? Any hints?

        • noodletowntranslated

          haha yeah, and apparently Huo Siqian was the first one to find out

          • Jeso

            Thanks translator. You are the best. Love the story line so far. Wonder how did the writer come out with such work of a genius.?

  17. Baisali Pradhan

    Hey please help me . I’m a regular reader but by mistake I logged in through Facebook again…& When bi type my user name it is saying that “fail”…. please help me….I want to read the novel. I posted this yesterday also but no reply yet ?

  18. DOnna

    Please please tell me Hou Mian and Qin Chu are not siblings. Otherwise I, m gonna flip the nearest table.

    • noodletowntranslated

      LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL dw donna, that for sure isnt the case

  19. But i guess Mr Huo is Mian’s biological dad, right? Or is it someone else entirely?

    • noodletowntranslated

      its someone else entirely

      • Shespice

        I gotta feeling that she’s maybe related to SU YU’s family???!! hahaha I am imagining right now .. cuz if SU YU’s so in love with Huo Mian it’s probably they are siblings… hahahah SO the instincts is there… 😀

  20. glenn amen

    hi..
    Just wanna ask if there will be a time that mian and chu will be separated because of problems?

  21. Corazon Pulgoso

    any hints about huo mian’s biological parents? do they have a strong and powerful background?

  22. glenn amen

    will mian and chu have times that they will be separated(a divorce)?

  23. kjazz jacalan

    what will happen to su yu? i really love his character, if there is no qin chu, i will be glad to have su yu for mian??

    • noodletowntranslated

      unfortunately, that is associated with the final ending so I can’t reveal too much about that… but dw, he will be happy

  24. ria

    Everyday, when the clock hits 12:00 pm, no one else can bother me. I am glued onmy phone. HOnestly, kinda worried that story would be draggy if this has 4000 chapters. But reading previous comments and the translator’s replies, Im at ease. haha But really, the story is beautiful. Mian’s rebuttals and nonchalant responses are always so on point! Love the characters. Even Su Yu. Myheart really goes out to him. His first love, loves someone else. I just wanna know if somehow Mian will be at least friendly with Su Yu? at least even if they’re not together they could be friends. will that eventually happen? Also, will Mian be a doctor? or perhaps partake in the GK empire? Thanks a Bunch!

    • noodletowntranslated

      LOOOOOL i get that feeling, but it’s been awhile since i follow any authors that could actually stick to a schedule lool.
      Anyways, yeah Su Yu’s a great guy, and they will be friends, dw~
      And yeah, Mian will work towards becoming a doctor

  25. Can I make a guess here? This teenage boy at the Recuperation Centre, I think his parents could be Huo Mian’s biological parents. Is it going to be so?

  26. Hello translator….ur really very dedicated to ur work…thanks for translating such a beautiful story for us.please help us with the translators of BACK THEN I ADORED YOU…..they are tooooooo much slow. how to tell them to be a bit faster????

    • noodletowntranslated

      thank you so much for your kind words! Unfortunately, we are separate teams and it would be out of line if we tell them what to do… but yeah for any book we take, we will promise an awesome release rate~

  27. Zee Zee

    Love love this book… But could u release more than 5chaps per day. 4000 is a long way to go. My Mian is too cool. She must be related to that girl who called her dad to come teach those perverts at the bar a few lessons. Thumbs up for a great job

    • noodletowntranslated

      thanks for your kind words!
      Right now it is a bit tough for us to do more than 5 chaps per day, since each chapter takes roughly at least 2 hrs, and our release goes 7 days a week.
      However, you can consider supporting us on Patreon and contribute to the month-end mass release if you like

  28. Hello translator…..I’m really impressed with your work……I’m fan of this novel….I’m following another novel….BACK THEN I ADORED YOU…..but its translator is too slow why don’t you take up the job?????

  29. Chinawa

    Will QC and SuYu be friends? If not on this latest arc..but in future ones. Will there ever be a time that QC asks SuYu to take care of Mian…or its a given already?Will they ever have a normal conversation?Hehe..Coz I am sincerely hoping that there will be and that they be friends. (fingers crossed)

    Thank you muchly to the hardworking team @Noodletown for giving us the best,reliable, fastest translations possible for this one great novel.We’re off to a great ride.

    • noodletowntranslated

      Hey Chinawaw, welcome~
      It won’t be the bro-type of relationship between Su Yu and his two buddies, but they will be looking after each other as well, in the name of “competing for Huo Mian fair and square”. Yeah it’s quite an unique relationship between the two.
      Anyways, you are very welcome, thank you for being on this journey with us!

      • Chinawa

        So the fight for Huo Mian’s heart will be like endless??…even on the final stretch? Woah…HM is a very lucky girl!
        Thank you for reply. 🙂

        At first glance , I thought my username got a “waw (wow) ” haha…but on second thought..must be a typo error..hehe .

        Enjoy your upcoming vacation.

        • noodletowntranslated

          I guess in a sense it is endless, but I think that deep down, Su Yu knew it was impossible (especially after HM got pregnant and gave birth). Later on, Su Yu was more of a guardian.
          You are very welcome! Haha yeah I recognized your username right away~ and thanks for the kind words, dw we will still work on the cruise cuz it has gotten to a point where i don’t feel like my day’s complete unless I work a few hours on this novel

      • BMS14

        Dear translator….are you saying Mian will have mixed feelings until the end..as if su as chances to be with her….I really don’t like this feelings of her..it is like cheating Qin Chu

        • noodletowntranslated

          nah no mixed feelings, just feeling sorry for not being able to reciprocate Su Yu’s feelings

  30. Corazon Pulgoso

    Will the mastermind of what happened in Dong Tao Town know that HM and QC are investigating about the incident? I hope HM’s and QC’s life will not be in any danger in the succeeding chapters. I don’t like them to get hurt.
    (i guess i’m too attached, i think i will feel hurt if they get hurt) 😉

  31. YoungEmpress

    It is hard to learn Mandarin? I want to read all unfinished books of Webnovel like the Hidden Marriage, Trial Marriage, This one and etc.
    Oh, btw. Your girl is sooooo lucky, by reading your TL notes, i can already guess that your doting her deeply. What a lucky couple ?

    • noodletowntranslated

      haha thank you very much!
      Umm, i think Mandarin is quite hard cuz it uses an entirely different system than alphabet, and the characters are arranged in different shapes rather than on one line. In addition, with the long history of the Chinese culture, there are just so many words that were invented and used that even I need a dictionary haha

  32. YoungEmpress

    My standards in looking for ideal man spell like Q-I-N C-H-U.
    Too bad he is fictional. Whyyyy? ??

  33. YoungEmpress

    I’m having my moment, and then i read this.
    “Oh my god… I raised my son for more than 20 years just to hear him say that he’s willing to die for a woman…” Mrs. Qin felt like the entire world was crashing down around her. (TL Note: would you rather hear that he’s willing to die for a man?)
    Your so witty translator-san. ???

    • noodletowntranslated

      loool yo it’s truee, don’t you think Mrs. Qin should use her brain more before she speaks

  34. YoungEmpress

    Hi. Im just curious. How many times did the author emphasize how ‘genius’ Hou Mian is? We can of get it already, no need to repeat ???

    • noodletowntranslated

      haha quite often, tbh a lot of times it originally says 130 IQ whenever it mentions genius, but don’t worry I cleaned it up for you

  35. YoungEmpress

    *we kind of get it already

  36. MONAM

    Keep up your great work translator. Today I am posting to write just one thing, when I read all these stories that have a Chinese background, all intend up feeling is how much of similarities the culture has with Indian social systems. Here also parents are the decisive factors in marriage and family status and other factors are so much thought about like unread in these novels. Also marriage between biological brothers and sisters and their families are also prohibited like in India.
    There are many vast differences in the cultures but still similarities in social values seems to be so close that stories become a part of us as soon as we start reading them…..

    Thanks to you dear translator and to all other translators for doing this great work……

    Lots of love.

    • noodletowntranslated

      Haha yeah the Chinese culture definitely shares a lot of key values with Indian culture, cuz after all we are neighbors haha~
      You are very welcome! Thank you for supporting this novel!

  37. starfish

    please tell me su yu’s bittersweet ending won’t be him dying saving huo mian’s life. thanks!

  38. mona bansal

    y hv nt u release d month end mass release??

    • noodletowntranslated

      oh you probably missed the note a few days ago, we are delaying it so you guys can have it closer to when the book goes on sale.

  39. hungry4updates

    are wei liao and jiao xiaowei gonna be a pair??

  40. hungry

    are wei liao and jiang xiaowei gonna be a pair??

  41. hu

    are wei liao and jiang xiaowei gonna be a pair??

  42. mona bansal

    the complete book will be on sale??
    from where can we get it??

  43. Jeso

    Why does my account suddenly went blank of all my accumulated spirit stones? I had to reregister again and all the previous pages I’d opened with my spirit stones are now locked again. It happened a few times, each time after I’ve accumulated quite a lot of stones. And now it’s during mass release time. Exasperating.

    • noodletowntranslated

      try emailing webnovel’s tech team at [email protected]

      • anshika

        is the girls from the bar mian’s younger sister? also is the man whom qin chu saved in the beginning of the chapter by performing the brain surgery ayway related to hu mian ?

  44. Huo mian

    Whats going to happen to su yu and qin chu? Are they going get along in the end?

    • noodletowntranslated

      yep, in a sense they were glad that each other’s in their life

  45. YoungEmpress

    Im having goosebumps when i read the mistery happening in Dao Town, when it will be unfold? ???
    Before 1000 chapters or after?

  46. YoungEmpress

    *mystery
    Typo, im setting my keyboard in my native language ??

  47. aastha

    any idea who are mian’s biological parents? as mentioned she has a younger sister. is she the girl that they met in the bar who called her bodyguards?

  48. anshika

    any hints who are mian’s biological parents ? as mentioned before mian has a younger sister, is she the girl from the bar who called her dad to send some bodyguards? also in the beginning of the chapter qin chu saved a person’s life by performing the surgery. is that man related to them in any other way?
    very curious

  49. Nikki

    There are almost 5000 chapters??

  50. Mitch

    Where can i read the chapter 756?

  51. Waiwai

    Noodle-chan can u spoil about Huomian background??? Give me a niceeeee explaination of this plz

  52. MUTIHAT

    Am so obsessed with this story I keep dreaming about it can’t wait for next chapter , the best of all novel
    also kudos to noodletown group u guys are the best tombs up for u guys.

  53. dazlingprincess2000

    Is siyi’s entry going to cause misunderstanding between the main xouple??

  54. Aishah

    I do hope the book is being converted to a Chinese drama. Good work noodletown. Love from Nigeria

  55. May I know about the huo siqian’s feelings towards Huo Mian and will he be able to show up how much he love Huo Mian? Please tell me❤️❤️❤️

    • noodletowntranslated

      yeah as the story progresses, Huo Siqian will show more and more of how he loves Huo Mian, but it will also becoming increasingly’ creepy and horrifying so sit tight

  56. Bms14

    Why should she feel sorry when she don’t love him… ?? Isn’t she giving more importance to su yu…Mian can’t tolerate anyone around Qin Chu…but she can feel sorry for su yu

  57. Hemangini

    Ohh ..is it so..not fair for Mian, she oeMr Qin should have been the 1st to know..

  58. Baobeii

    When will Qin Chu realize Song Yishi is two-faced?

  59. sally

    around which chapter huo mian is pregnant?

  60. Sally

    When will Huo siquan die ? Or will he die or not ?

  61. Pat

    I just read chapter 907 and I cannot wait to read more. Please tell me that HM and QC don’t get into misunderstandings. I would hate to see a third person coming in between the.

  62. Muskaan

    Plz upload more chapter 4 or 5 is not enough..

    • noodletowntranslated

      you are welcome to support this novel on Patron and contribute to the month-end mass release~

  63. Prajakta Patil

    Is Huo Siquon knows real identity of Huo Mian?

  64. nrxdlna ♡

    my heart hurted enough already when Qin Chu and Huo Mian fought around chapter 400 and now T^T its like having my heart ripped apart omg pls make them reconcile faster TT istg i cant watch them fighting each other, my heart broke btw can i know the official site where you guys are updating the chapters cause sometimes the website that im using doesnt even update regularly so im quite confused 🙂 btw so much love for this storyy literally my favourite and (im sure) will always be !

  65. pinklanterns_

    When will the fight between Qin Chu and Huo Mian will end? TT my heart hurted back then when they fought last time in chapter 400 something and now i feel like my heart is ripped apart omg TT pls no more fights uwu

  66. pinklanterns_

    When will the fight between Qin Chu and Huo Mian will end TT my heart hurted so bad when they fought last time in chapter 400 (something) and now it feels like my heart has been ripped apart 🙁 i really dont like when they fightttt TT its hurts to readd pls no more fights in the futureee translator-nim

  67. mona bansal

    how can i buy the full novel at qidian???
    some of the chapters are missing..

    • noodletowntranslated

      oh what chapters? Right now we are only translated up to chapter 900 smthing

      • mona bansal

        no i m talking about d chapters in raw summary….dey r given till 1584 only..please help

        • noodletowntranslated

          sorry Mona, its cuz they can read Chinese and they were just giving summaries, and we the official translators aren’t translated up to that yet since we have to translate every word.
          If you want, you can support us on Patreon and contribute to the month-end mass release~

  68. TJ

    how much……..!?
    I m too eager and very impatient…
    At this it will take more than a yr then… As there r 4919 chapters…
    Btw… Your way of writing is toooo good….
    tq so much for ur hard work….
    I get deeply involved in the story and the characters r so lively…

  69. mona bansal

    thank you noodle….jst love d novel and ur translations are amazing…keeps us hooked completly…nd thanx for replying always….

  70. Sejal

    Will this novel ever going to publish in english?

  71. Laughcryeatsomepie

    This is so far the best novel I read! Every emotion is on point! No more no less. Just how much is needed. Author sure did a great deed by giving us this wonderful piece of art. Please do convey my sincere love towards the writing ♡♡♡ Major share of credits goes to you too dear translator. You are doing a job beyond comparable!! I am at awe!
    Although I deeply wish for no heart-wrenching scenes or misunderstandings.. which relationship is perfect? And where is love if there is no fight! All I wish for is a happy ending.. which we all have to wait until 4900ish chapters are done. But I am sure it is all going to be WORTH the time spent reading this novel!
    Much love.

    • noodletowntranslated

      hahah thanks for your praise, I’m really glad that you are enjoying your stay!

      And yeah you are right, life is far from perfect and there will be heart-wrenching scenes, but don’t worry, it will be a happy and sweet ending~

  72. Astat

    Great work by the translator. One of the best works. Will Su You have a happy ending.

    • noodletowntranslated

      Glad that you like it! Su Yu will be happy, and readers will feel bitter for him when they read about his ending.

  73. Geraldine

    What will happen to them in the hands of the kidnappers? Are they going to be save? Pls update the soonest this chapter drives me crazy.

  74. In love with this novel. so much addicted. thank you so much for your hard work. I hope you guys will continue us surprising with your new amazing chapters. kudos to you and also to the writers😊🤗😄

    • noodletowntranslated

      you are very welcome~

      • Faim

        I’m sooo in love with this novel!!! This is the best I’ve read in a long while. Thanks for your work and I hope you guys would keep the number of released chapters at 8 or maybe more and also consider not ending the last chapter with a shocking chapter because I might die of an heart attack soon.
        My hand hasn’t stopped shaking anytime I read the story since their kidnap. I really hope they both survive

  75. Ninit Kaseh

    kira kira berapa lama novel ini akan di terjemahkan selengkap nya

  76. Anna

    I love the strory. Can you spoil how many kids do mr and mrs qin have?

  77. Em

    when will Song Yishi disappear? I want her gone. And when will HM and QC have babies?

    • noodletowntranslated

      it will be in a couple hundred chaps or so, both will happen

      • gardios

        hey noodle, thanks for the giving ur effort for the translation… it’s much appreciated…i wanna know what has happened u r uploading 4chap/ days since write a few days now … has the schedule changed

        • noodletowntranslated

          thank you for your kind words yo!
          yeah, I wrote an announcement i think near the end of february saying that one of our editor got a promotion at the lab he was working at and now he needs to do a lot of surgery on rats so for the next little while we will be bottlenecked by him to 4 chaps per day so he can get enough sleep for both quality edit and good surgery performance. hope you understand~

  78. Upanshu

    Hey.. .. What about the biological parents of huo mian?

    • trickofgrammar

      Is Huo Mian related to the old gentleman she used to play chess with back in South Side?

      After reading a couple of other webnovels, I feel MYBWH is really very well-written and of course, well-translated too! You have a great style, keep it up!

      • noodletowntranslated

        ohh nah, but that would be so cool lool.
        Anyways, thanks for your support and hope you enjoy your stay!

  79. Bkjidda

    Am really obsessed with this book,but my problem is i can’t buy stones with my card,please i need help.

  80. Ethel Gulfan

    Noodle What about the real parents of hou mian, will shee er find the

  81. Brenda

    Thanks for all the updates you post!! Your translation quality is truly commendable and by far one of the best works I’ve seen. Also, how many children do HM and QC have?

    • noodletowntranslated

      haha thanks for your kind words! they will have 2~

  82. mel

    hello there! i just started reading and i love the story! super glad that the two main characters does not go through separation in between. but man, 4000 over chapters… its gonna be a long ride. thank you for your hard work!

    • noodletowntranslated

      thank you very much for your kind words, hope you enjoy your stay!

  83. Manishita Sarkar

    I want to know when will Huo Mian get pregnant and Song Yishi will finally exit.I love the novel and can’t wait for it any longer…I am literally twiddling my thumbs for that to happen

  84. Nishtha bajpai

    Thank you so much Noodletown❤️❤️❤️ You are best…
    one more question I want to ask that when Mian will get pregnant…. and how many children they have?
    What about that bitch Song Yishi?

    • noodletowntranslated

      Hey Nishtha, thanks for the kind words! Huo Mian’s gonna get pregnant in about a few couple hundred chaps or so, and Song Yishi is gonna die

      • Nishtha bajpai

        Okay… thank you so much…
        what about Su Yu? Will he be in love with another woman? And will he marry ???

        • noodletowntranslated

          oh srry, I wouldn’t be able to directly give you a response to that, as it will be revealed at the very end of the story

          • Nishtha bajpai

            Ohh… No need to be sorry… I completely understand😊😊😊 one more thing Do Wei Lao and Jiang Xiaowei will get divorced ???

        • GouriakaNY190105

          Why will Xioawei and Wei liao get divorced…..no they won’t get divorced….they will be a happy couple

  85. Nishtha

    Hii Noodletown! I want to ask whether Song Yishi will marry Huo Siqian??? Please tell me…

  86. Eiro

    Hi Noodle! Will Su Yu die at the end? Will Huo Siqian die or be sent to jail? And around what chapter will Mian know about her true identity?

    Great work by the way. You guys are dope! I always give you a 5 star rating on webnovel as well as all my power stones. Someday when I get extra cash, I’ll support you on Patron too

    • noodletowntranslated

      Hey man, thanks for your kind words! No worries if you cant go the extra mile to support us on Patreon, we are already grateful enough that you are enjoying your stay!

      As for your questions: Su Yu wouldn’t be dead, and I remember Huo Siqian having a bitter ending, and I don’t exactly know when Huo Mian will know her true identity but we are still quite far from it, as I remember there still being a few arcs from it happening

  87. Nishtha bajpai

    Noodletown… I really appreciate that you try to reply all of us with our questions… that’s very kind and nice of you

    Well… can you please help me out to know more about my favourite character that’s Huo Siqian..

    I want to know that how his character gonna be in upcoming chaps and will he ever confess himself to Mian that he loves her… or Qin Chu will find about his feelings towards Mian?

    • noodletowntranslated

      Hey Nishtha, I think Qin Chu already knows and the author has been dropping hints on how hes always telling Huo Mian to stay away from Huo Siqian, and now it’s just gonna be how Huo Siqian tries to make full use of the Song Family to frame Qin Chu

  88. Astar123

    Will huo siqian for in the end

    • P

      I think huo Mian parents are real genius and they might have some big threat so they kept their daughter hidden .like some bad people want to use their brilliance into their bad things. Also I feel huo siqian is soon going to frame Qin Chu in to something ugly to get Mian because he never plays fair. I think Mian is also not pregnant because huo siqian might have bribed someone at south hill manor to mix pills in her food. Is any of my guess correct??

  89. P

    With the amount of hatred huo siqian has for song Yishi she might have bad ending marring him..??

  90. Nishtha bajpai

    Hiii Noodletown
    I want to ask that the mysterious man with whom Jiang Linyue is conspiring with us Huo Siqian ????

    And what will happen to Huo siqian’s obession for Huo Mian???

Leave a Reply to Sally Cancel reply

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

%d bloggers like this: